Wzmocnienie marek turystycznych i produktów sieciujących w Dolinie Popradu

O projekcie

Logo Msit

Wzmocnienie Marek Turystycznych i Produktów Sieciujących w Dolinie Popradu

Zadanie będzie realizowane na terenie czterech gmin tworzących odrębny subregion turystyczny Dolina Popradu.
Głównym celem projektu jest wzmocnienie turystycznych marek terytorialnych o największym potencjale na terenie realizacji zadania (są to: Sądeckie, Dolina Popradu – kraina powrotów, Odkryj Beskid Sądecki i Stary Sącz - miasteczko z klimatem) i stworzenie z nich marek parasolowych mających na celu integrowanie, sieciowanie i wreszcie promowanie Doliny Popradu i jakościowych produktów i usług sieciujących w Dolinie Popradu i wzmacnianie turystycznych marek terytorialnych obecnych w Dolinie Popradu..

Problemy marek turystycznych w Dolinie Popradu:
1. Brak identyfikacji marek terytorialnych
2. Brak standardów jakościowych oraz systemu certyfikacji usług i produktów
3. brak koordynacji kampanii promocyjnych poszczególnych marek terytorialnych

Na terenie objętym zadaniem (Dolina Popradu, obszar 4 gmin powiatu nowosądeckiego: Muszyna Piwniczna, Rytro, Stary Sącz) zostaną opracowane standardy jakościowych usług turystycznych i komplementarnych (okołoturystycznych) oraz opracowany i wdrożony w firmie pilotażu system certyfikacji produktów i usług.
Na terenie objętym zadaniem zostanie wytypowanych kilkanaście flagowych imprez, które uzyskają patronat marek terytorialnych, a równocześnie z którymi zostaną podpisane umowy na realizację usług promocyjnych na rzecz jednej lub kilku marek terytorialnych.
Zostanie stworzona identyfikacja wizualna dla marek terytorialnych o największym potencjale, opracowana strategia promocji marek terytorialnych w mediach społecznościowych i szerzej z wykorzystaniem nowych technologii oraz przeprowadzone kampanie promocyjne marek terytorialnych oraz jakościowych (certyfikowanych) produktów i usług turystycznych i okołoturystycznych.
Zostaną utworzone lub rozbudowane zasoby cyfrowe dla obszaru objętego zadaniem.
Do promocji marek terytorialnych oraz jakościowych produktów i usług zostaną zaangażowani influenserzy. blogerzy, vlogerzy, youtuberzy, tik-tokerzy i profesjonalni dziennikarze.

STANDARDY wdrażania i stosowania ZNAKU PROMOCYJNEGO
„MARKA LOKALNA DOLINY POPRADU”

Dokument określa:

  • pojęcia,
  • zasady certyfikacji,
  • role i tryb pracy podmiotów i użytkowników Znaku „Marka Lokalna Doliny Popradu”,
  • zasady użytkowania Znaku Promocyjnego „Marka Lokalna Doliny Popradu”,
  • prawa i obowiązki wynikające z posługiwania się Znakiem Promocyjnym „Marka Lokalna Doliny Popradu”,
  • sposób i tryb przyznawania Znaku Promocyjnego „Marka Lokalna Doliny Popradu”.
Cały dokument
Logo Dolinapopradu (1)

Działania promocyjne w ramach projektu

Festiwal Omnia Beneficia

45.Starosądecki Festiwal Muzyki Dawnej przeszedł do historii jako pierwszy pod zmienioną, nową nazwą Festiwal Omnia Beneficia. Skupiliśmy się wokół muzycznych rocznic 1623, 1723 oraz 1773. Większość koncertów tradycyjnie odbyła się w kościele Św. Elżbiety, ale w tym roku kolejną nowością było zaproszenie muzyki dawnej w przestrzenie wystawiennicze Galerii IMO, gdzie trwała właśnie niezwykła wystawa „Sacrum-Ikona-Abstrakcja. Wokół Jerzego Nowosielskiego”.

Festiwal Pannonica

Pannonica jest kulturalną wizytówką Sądecczyzny i afirmacją różnorodności, wielokulturowości i bogactwa kultur Nowej Europy. Odbywa się w urokliwej dolinie Popradu, na historycznym szlaku wędrówek ludów z południa na północ Europy. Mimo, że organizowana jest z dala od aglomeracji, „w krzakach, pośrodku niczego”, przyciąga liczną, kolorową publiczność ściągającą do wioski festiwalowej nad Popradem z całej Polski i z zagranicy w poszukiwaniu wyjątkowych wrażeń i emocji, klimatu oraz rzecz jasna tradycyjnej muzyki, która jest magnesem, ale też i pretekstem do różnorodnych oddolnych działań animacyjnych.

Uczestnicy 10 Festiwalu Pannonica w 2023r. mogli wziąć udział w konkursie „Inspire Camp w Dolinie Popradu 2023” dla twórców internetowych (blogerów i youtuberów). Przedmiotem rywalizacji było stworzenie  kreatywnych, oryginalnych i angażujących emocjonalnie treści internetowych dotyczących Starego Sącza i Doliny Popradu, które powstały dzięki możliwości uczestnictwa w festiwalu w Dolinie Popradu oraz były opublikowane na blogu lub kanale YouTube oraz w wybranych kanałach społecznościowych Uczestnika Konkursu.

Biennale VIA CARPATIA

Salon młodej sztuki Nowej Europy.
Nazwa VIA CARPATIA definiuje zasięg geograficzny biennale, ograniczony do kilkudziesięciu europejskich regionów położonych wzdłuż realnej i metaforycznej drogi biegnącej od Kłajpedy nad Bałtykiem po Saloniki nad Morzem Egejskim.
W ramach Biennale tworzymy przestrzeń przyjazną dla publiczności, w której odbywa się dialog i wymiana doświadczeń artystów ze wskazanego obszaru. Zależy nam na zapewnieniu dużej widzialności twórców młodego pokolenia, niezależnie od ich narodowości i przynależności do środowisk i grup artystycznych oraz preferowanych estetyk.

Konkursy, Spektakle i inne

Poza konkursem "Inspire Camp w Dolinie Popradu", w roku 2023r. odbył się także konkurs gry na instrumentach pasterskich dla dzieci i młodzieży, organizowany przez Stowarzyszenie "Górale Karpat", jak również powstał familijny spektakl pt. „Wielka zagadka Misia Uszatka” autorstwa Macieja Wojtyszki. 
NIP: 7343521831
REGON: 122949563
KRS: 0000469203
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram